15 januari 2012

Veckans bild 2012 v. 2

Inspirationen när det gäller fotograferandet tryter redan nu i vecka två, men jag har ju bestämt mig så jag hoppas på att inspirationen kan återkomma om jag bara kör på!
Denna veckas bild är inte så värst spännande men den representerar min vecka väldigt bra. Jag har haft en lite konstig vecka där jag har försökt mig på några dagars fasta/detox och jag har även i samband med det upptäckt en liten egenhet med mig själv. Ibland när jag "får för mig" något (bestämmer mig för något eller kommer på en ny idé till exempel) så blir jag lite utav en ångvält och bränner på och allt känns kanon och genomtänkt men så kommer man kanske ut på andra sidan tunneln och upptäcker att "oj, det var kanske inte riktigt vad jag tänkt mig". Man kanske kan sammanfatta det med att ibland kan mina små projekt bli lite utav "upp som en sol, ner som en pannkaka". Jaja, en speciell vecka helt enkelt, men den har även haft sina fina stunder måste jag tillägga. Nog svamlat, här har ni veckans bild:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar