22 januari 2012

Veckans bild 2012 v. 3

Det är väldigt typiskt mig att alla veckans bilder hittills lyckats bli stående. Jag har alltid haft en förkärlek till stående bilder gentemot liggande, men tar i alla fall mycket mer liggande bilder numera än för några år sedan, jag jobbar på det!


Denna veckans bild är på min fina vän Debora när vi var iväg till Fullerö Handel med några vänner här om dagen. Debora är inte bara min vän utan numera även min kombo, och tack och lov för det, hur skulle det annars se ut hemma hos mig? Ja det är det i och för sig ingen som vet för när det gäller inredning och städning och piff i hemmet så ligger Debora många steg före mig skulle man kunna säga. Jag trivs väldigt bra att få bo med Debora och vi har väldans roligt och trevligt ihop. Vi gillar att prata och skratta och fundera och baka och fika och att fylla våra dagar med allehanda aktiviteter och människor. Debora är knasig och envis och handlingskraftig. Hon är konstnärlig, omtänksam och härligt pratig. Hur ska man liksom kunna lära känna någon utan att prata? Ja' ommar dä, Debsie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar