11 juni 2011

Två Linneor

Det finns en lista här brevid, en lista med mina bloggande vänner. Mer eller mindre bloggande på lite olika sätt. Just nu måste jag bara belysa två av dem. Resten kommer kanske en annan gång.

Jag vill börja med en blogg av en tjej som jag bara träffat under Indien-resan jag var iväg på i påskas. Linnea Ekvall - här har vi en sån där riktig modeblogg med massa snajsiga bilder. Denna blogg förtjänar verkligen mera uppmärksamhet! En härlig, fin tjej med känsla för estetik, som kan massa om sånt där som jag inte kan nått om!

Bild på Linnea, tagen av Fanny - http://linneaekvalls.blogg.se/

Nästa Linnea, har jag känt mycket längre, även om vi kanske aldrig har träffats särskilt intensivt. Linnea är störtskön och skriver helt fantastiska texter på engelska. Nu ska ni inte tro att det är poesi eller nått, i alla fall inte mig veterligen, utan det handlar om vardagslivet men med riktigt härligt skrivsätt! Dessutom är vardagen just nu för Linnea att hon är au pair som just flyttat från Belgien till New York!

Det var alla Linneor jag kunde presentera denna gång! So long!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bloggar Linneor har :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Jossan! :D Nu sitter jag och rodnar lite :)

    SvaraRadera
  3. Hehe, kan vara bra att få lite beröm ibland här i livet också! Kan ibland vara svårt att veta vad man är bra på annars

    SvaraRadera