15 juni 2011

Gilla, dela, kommentera


Facebook är så fantastiskt bra. Det är kanske lite galet att något jag för några år sen inte hade hört talas om (jag var lite sen tror jag) nu är oumbärligt, omöjligt att undvara för mig. Typ.
Precis som med Internet generellt sett ger Facebook stora möjligheter och har stor potential, samtidigt som det också kan orsaka en massa skada och för oss längre och längre bort från "den gamla goda tiden" då vi inte var "always connected" och värmde pizzan i micron utan istället tog saker lite med ro och värmde grisen på en pinne över elden. Typ.
Men jag måste säga att Facebook är fantastiskt bra. Tänk att ha en global anslagstavla som når alla slags människor, från alla slags länder, i alla åldrar, från alla slags yrken och med alla slags intressen. Det ger verkligen enorma möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar